Ny soffa

Idag har förkylningen slagit till och jag känner mig inte speciellt bra. Det är väl typiskt när man äntligen är ledig. Har inte orkat så mycket men har suttit och kollat i IKEA katalogen. Har Eketorps vita hörnsoffa i vardagsrummet. Vill dock byta klädsel. Den klädsel jag vill ha finns bara till 2 sits eller 3 sits soffor och inte till hörnsoffa. Det är väl typiskt. Fattar inte varför man inte kan ha samma urval till alla modeller. Vi får väl se om det kommer. Någon från IKEA kanske läser min blogg :) och helt plötsligt bestämmer sig för att de ska tillgodose mina behov....drömma går ju!

Denna soffa har jag idag

image78
och denna klädsel vill jag ha......


image79
Älskar nämligen randigt...........
Sitter som sagt här och drömmer om inredning. Elias har somnat brevid mig i soffan och vad han drömmer om vet jag inte. Jag tror inte att det är om ny klädsel till soffan... det är jag ganska säker på. Möjligtvis befinner han sig tillsammans med svampbob och hans vänner på bikinibotten.

image80


Lite scrappande har det blivit trots förkylning. Lägger ut det imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!
Vill bara tipsa om http://www.bemz.com/
Där kan man köpa klädslar till flera IKEA soffor i flera olika mönster. Även randiga till hörnsoffor.
Visserligen är dom dyrare än de enfärgade på IKEA. Men alternativet finns :-D

Lycka till!

2008-04-09 @ 00:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0