Nya Layouts

Här kommer några nya layouts. Tyvärr är det ibland svårt att fotografera layouten så den gör sig rättvis. Vill lära mig att scanna in mina alster. "Vacker" har jag scrapliftat från Theresa "rosor". Blev nöjd med min tolkning. Det är min äldsta dotter Sandra som är på bilden. Kortet är från hennes sista år på gymnasiet.



(Vacker)
image34


Här kommer en till. Tyvärr reflekterar ljuset lite i denna. Detta är från våran skidsemester i Sälen. Trollet som syns sitter på toaletten och upprepar hela tiden: -Det är ingen idé att du väntar. Pappret är ändå slut! Detta tyckte mina söner, William och Elias,  var jätteroligt. Att se på hur trollet satt där med byxorna nere och utan dasspapper. Det blev många "åk" genom trollskogen.

(Trollskogen)
image35


Tiden flyger iväg när man håller på! Nu är det dax att plocka undan efter sig och krypa till sängs.




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina LO´s!
Svar till Jeanette: Vi har en hovawart. Det är en tysk brukshund. Här kan du hälsa på hos Yambo:
http://junitjej.blogg.se/hunden_yambo.html

2008-01-12 @ 23:35:04
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Karin

Hej! Lika fint som alltid. Kram

2008-01-20 @ 07:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0