Älskade prins och Du är mitt allt

Har scrappat lite. Fast här är sååå mycket flugor att jag håller på att bli tokig. Smäller och smäller men det tar aldrig  slut..... Ska väl egentligen hålla dörren stängd men vem vill göra det när det är sommar. Min man säger till mig att jag får skylla mig själv som har kaninburarna precis utanför ytterdörren ja ja det kan hända! Fast som sagt lite skapande har det blivit. Ett par nya layouter som jag gjort till två utmaningar.

Du är mitt allt är efter en skiss på scraputmaningen.


(Du är mitt allt)


En annan lo som är till en utmaning/skiss på Swe scrapbook. Den är på min son William. Dikten är skriven på en nedskriven tag som är bakom kortet. Denna dikt hittade jag och den passade så bra då omständigheter (inte så roliga) gjorde att det är precis så jag känner när jag tittar på denna bilden.  Hoppas bara att min son känner likadant när han blir stor.

(Älskade prins)







Kram Jeanette

Kommentarer
Postat av: Cath.

Tack, det värmde. Men du har minsann också gjort en ny header, inte sant? Den är jättefin!

Och dina nya layouter är helt underbara, mest föll jag nog för "du är mitt allt".

Kram!

2008-07-12 @ 08:46:09
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Dekorerar

Så härliga somriga LO:s.Jättefin dikt.

Har sett din utmaning får nog fundera nån dag vad jag vill avslöja om mig själv.....hihi.

Ha en fortsatt trevlig helg!!

KRAM

2008-07-12 @ 11:26:49
URL: http://www.lindadekorerar.blogspot.com
Postat av: Pia

Vilka härliga papper du använt!!

2008-07-12 @ 14:04:48
URL: http://piasdoodling.blogspot.com
Postat av: Helena Landstoken

Underara lO.s

vacker dikt

Tack för titten

Hälsningar

Helena på landstoken.se

2008-07-12 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0