Försök till distressmålning

Såg att Linda lagt ut sin fina distressmålade stämplar. Nu hade hon lyckats jättebra. Det har inte jag, men ska väl inte vara sämre än att jag vågar lägga ut försöken på bloggen jag också. Så här kommer dom. Idag har jag varit hos Anna-Karin och pysslat. (Får hoppas hon skaffar sig en blogg för hon är jätteduktig på att måla :) Gjorde ett kort, som jag får lägga ut på bloggen efter helgen då födelsebarnet redan fått det. Det är alltid roligt att sitta och pyssla och måla tillsammans med någon annan. Dela lite tips och ideér.

image138


Får fortsätta och öva och öva....


"Kram"


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tack för dina snälla ord. Det är alltid lika roligt när du kommer hit.Vi ses på lördag.
Anna-Karin

2008-03-27 @ 08:10:07
Postat av: Malin

JÄttefint färglagt! Jag har en väninna som jag pysslar ihop med, men oftast så hinner vi inte så mycket för vi pratar bort tiden...och sen pockar Max på uppmärksamheten ganska ofta=)

2008-03-27 @ 22:05:48
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Linda Dekorerar

Va!?! Vadå inte lyckats, de är ju jättefina!!
Vill bara se mera,mera........
Ha det bra!!
*KRAM*

2008-03-27 @ 22:25:35
URL: http://www.lindadekorerar.blogspot.com
Postat av: nessaja

Tack för titten på min sida...ska jag vara ärlig så har jag inte varken sett eller hört nån låt från melodifestivalen alls....utom idag då jag lyssnade på sanna nielsens låt...å den var ju helt superbra..

gillade ditt påskalbum...tårtan...snögrottan...m.m

vi ses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0