Det är ditt vägval!!!



Har gjort en lo. Hittade dessa kort och ville göra en lo till min dotter Izabelle som slutar 9:an nu och ska börja på gymnasiet. Det är en rolig tid men tuff också. Hon är dock superduktig och det kommer gå bra för henne. Det vet jag. Hon fick skriva ner tankar hon har nu på tagsen som sitter bakom kortet. Vad hon tror att hon gör om 10 år. Om det blev som hon tänkt sig eller om livet tog sig andra banor. Fast förhoppningsvis bra avtagsvägar från den tänkta banan. Kortet passade bra in här tycker jag.


This is a layout that l have choosen to call " It´s your choice - what way you takes in life" It´s up to her what she makes of her life. She has written on the tag what she wants to be in 10 years. She can go back and look if her dreams came true or if something even better came along. You never know the way of life.






Denna lo var gjort till en utmaning vi hade i FCS (Paulas namn på oss) Färgelanda City Scrappers. Riktigt bra tycker jag. Nästa gång ska vi försöka scrappa det fulaste pappret som vi fick denna träffen. Jag kan lova att jag fick det fulaste av Paula mmmmm Hjärnan går på högvarv vad jag ska hitta på med detta. Hade nämnligen tänkt att det inte skulle bli fult vilket inte blir lätt..... Gå in på Paulas sida och kolla på pappret. Hon har lagt ut det. Det som ser ut som om man tagit en bild på utegrillen ovanifrån.... Tips mottages tagsamt om vad jag kan göra av detta. 

Vidare har vi köpt hund. En blandras mellan dobberman och schäfer. Det är 75% dobberman i honom och 25% schäfer. Han heter Chicko. Han har dessutom hållt mig vaken hela natten då han nog inte har känt sig hemma här än. Han är ju bara 11 månader så lite feg får man vara även om man är stor. Här är han CHICKO. Du har redan en plats i mattes hjärta.

We have bought a new dog. His name is Chicko. He is mostley dobberman.




Han är för go.. Han sitter här och skäller och viftar på svansen när han ser sig själv på datorn. 

Det var allt för nu....

Thats all for now. Hugs to all of you.

Kramar allaihopa

Jeanette




 
 

Kommentarer
Postat av: Malvina

Fin LO & grattis till vovven. Hihi säger jag om pappret. Ska bli kul att se vad du hittar på. Om jag kommer på nån bra idé, så återkommer jag.

Kram

2008-11-25 @ 18:41:25
URL: http://www.skapatavmalvina.blogspot.com
Postat av: Paula

Det fixar du nog galant. Tänk på stackars mig och mitt "fula" papper... ha ha ha



Kram



Paula

2008-11-25 @ 21:46:03
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com
Postat av: Malin

Underbar Lo! Men vilken söt familjemedlem ni har skaffat er!! =D underbart gullig!!

Idag öppnade jag min shop=) www.scrappers.se



Ha en härlig kväll!

2008-11-26 @ 21:57:56
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Zornitsa

Underbara foton att scrappa och så stark symbolik.. härlig Lo!!

2008-11-27 @ 00:17:56
URL: http://zornitsa.blogg.se/
Postat av: cattis

Gattis till vovven! Vad söt han är! =) Och en snygg layout med härliga foton!

2008-11-27 @ 11:13:55
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0