Lååång tid...

Allt för lång tid sedan jag uppdaterade min blogg. Ni tror väl jag lagt ner den. Men det har jag inte utan försöker att låta bli att stressa och uppdatera när jag känner att jag får tid. Och tiden har inte räckt till riktigt i livspusslet de senaste veckorna. Men skapat har jag dock gjort. Har bara inte lagt ut det. Här kommer en lo som jag gjorde efter till veckans skiss. Dessutom till utmaningen som Paula gav oss i FCS. Han inte (glömde av) att vi skulle ha träffats i söndags så gulliga Anna-Karin ringer upp mig och påminner men då fanns det inte en chans i världen att jag skulle hinna. Så här har ni mitt bidrag till bilden. Eller rättare sagt min tolkning av den.

Först ut mitt bidrag till veckans skiss. Blev supernöjd med båda två. Har beställt blommor m.m. från Papirloftet. Dom har såå mycket fint där. Synd att kronan är så svag bara för det blir så dyrt. men men.......

(Vad tänker du på?)


Nästa bidrag är efter en bild i en inredningstidning. Här är bilden och nedan min tolkning. Tänkte färg, form och franskt. Därför har jag skivit Naturelle som betyder naturlig på franska. Elle är hon så därför blev det så. I tagen står det att "du är mitt hjärta och jag älskar dig jättemycket" .








Det var det för denna gången. Är snart tillbaka igen.

Kramar Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0