Påskgodis!!!

Här kommer en lo som jag gjorde lagom till påsk i år. Kortet är från förra året då min yngsta son Elias blev så trött att han somnade på påskägget. Här kommer lon.



Tycker kortet är så härligt. Här har man väntat och väntat på påskharen och så kommer han äntligen och då är man såå trött att man somnar på ägget. Så kan det vara. När jag frågar honom idag så säger han att han bara blundade lite för att vila ögonen. Så brukar jag också säga när jag ligger i soffan på kvällen och hela familjen ska se på film. Mina ögon brukar ha vilat klart när det kommer en signal från rummet och en röst som säger: - Filmen är slut. Det är dax att gå och lägga sig!!!

Ännu en skogpromenad har det blivit idag. Chicko har badat bland is och näckrosor som värsta isbjörnen. Imorgon ska jag ta med kameran ut och plåta honom när han badar. Han är en blandning av en bergget och ett träsktroll........... Nää skoja bara. Det är han för söt för, men han uppför sig som en blanding när han i ena stunden har sprungit upp på en klipphäll för att i nästa stund vada i någon lerig bäck. Jo jo....älskar att vara i skogen gör båda mina hundar.

Hej svejs så länge.

Kram Jeanette


Kommentarer
Postat av: Cath.

Vilken härlig påsk-layout!

Jag har något till dig i bloggen!

Kram och glad påsk!

2009-04-08 @ 21:49:35
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Helen

Fin Lo! Så där säger Anton också att han bara vilar ögonen inte alls trött, det kanske är nåt som går i 7-8 års åldern!

2009-04-08 @ 23:04:33
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: sandra

Ha ha vilket härligt foto och en helt underbar LO.



Ha en mysig påskhelg!



Hälsn Sandra

2009-04-09 @ 21:35:42
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0