Färgelanda City Scrappers

FCS, Färgelanda City Scrappers, består i dagsläget av Paula (dekoreramedmera), Linda, Ann-Karin, Therese och Sigbritt. Dom namnen som jag länkat på har dessutom egna bloggar.

Vi hade träff i tisdags då vi gjorde tändsticksaskar. Passande nu i juletid när det är ljusens tid.

Mina askar:







Vi fick dessutom denna ljuvliga julpresent av Anna-Karin. Tack så hemskt mycket.







Vi drack glögg och åt pepparkaka och lussebullar. ´Vi ska träffas nästa gång i mitten av januari då vi har ett nytt tema att jobba efter. Lägger ut bloggadress till våran gemensamma blogg när den är klar. Här kommer lite bilder och skapelser av de andra. Här sitter Sigbritt, Therese och jag och skapar för fullt.



Här sitter Linda och Paula och filosoferar.



Sist vi träffades gav vi varandra som sagt ett "fulpapper" och göra något av. Tycker vi lyckade jättebra allihopa. Här är det Anna-Karin som gjort ett fint julkort. Vet att hon jobbat hårt med granen. Är egentligen ett "melon" papper som hon fått den här fantastika granen till.



Här är Paulas ljuvliga burk att lägga kolor i. Hur fin som helst.



Här kommer Sigbritts kort som hon gjort av sitt papper. Ett grattis kort som blev jättefint.



Linda fick ett papper av mig och hon gjorde detta kortet av det. Ett julkort om den 24:e. Fyndigt tycker jag. Jättefint med blomman, den rivna kanten och bandet. Varför kom jag inte på det själv tro.........hmhmhm Superfint!!!




Här blev som sagt mitt bidrag.




Therese hade inte hunnit klart med sitt fulpapper. Hon gjorde dock denna underbara presentask medan vi satt där. Hur ljuvlig som helst. Hon använde sig av Majas nya vinterpapper. Härlig spetsrosett på och en dikt.


För övrigt vill jag påminna om mitt 1 års jubileum. Vill förlänga datumen till den 31/12 då det är svårt att få till det med tiden så här innan jul. Så  senaste tiden är 31/12 2008. Det är roligare om det är fler som hinner vara med.

OBS: NY INLÄMNINGSTID...................................

Nu firar min blogg 1 år.

My blogg is now 1 year.

 

  

Detta tänker jag fira med en tävling med fina priser. Där kommer jag lotta ut ett hemligt paket med massor av fina saker. För att delta så gäller följande:

I will celebrate this with a challenge with nice prices for the winner. If you want to join please make a lift of one of my layouts. Mail it to me and write which layout you have chosen to follow. Write a line in your blogg and tell about this challenge. I want to have it by 31/12. After that I will pick a winner.

* Lifta en av mina layouter och maila den till mig. Skriv vilken av mina layouter du valt att lifta.
* Skriv några rader i din blogg om min tävling och länka hit.
* Skicka in bidraget senast den 31/12 kl. 24.00


Jättefina priser.


  





Ska bli superkul att se vilka av mina layouter ni väljer att lifta och se eran tolkning.
Kommer lägga ut alla bidrag på min blogg sedan.


   allt detta i väntan på tomten som snart kommer.



Kramar Jeanette

min mailadress

[email protected]
max 500 pix.


Bara 6 dagar kvar till julafton. 

  

KRAM JEANETTE








Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara grejer du har gjort!



Ha en riktigt God Jul!



kram

2008-12-23 @ 11:16:11
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0