Fulaste pappret och lite till!!!


Börjar med en vintrig och fin bild. Visst ser den underbar ut. Jag får lust att först ta en lång promenad och sedan komma hem och värma en kopp glögg.

I begin with a lovely picture.


'

En i FCS har skaffat en blogg och det är ANNA-KARIN som har skaffat en blogg som heter GRÖNA KULOR. Anna-Karin är en jätteduktig kortmakerska. Kika gärna in på hennes blogg.

One of my friends Anna-Karin has got a new blogg. Anna-Karin is very good making wonderful cards so take a look if you want some inspiration.

William uppgraderade idag till oranget bälte. Vågade inte titta. Men det gick ju vägen och han klarade det.

My son William managed to upgrade to orange today. Gongratulations my love......

SUPERGRATTIS GUBBEN!!!




och ett fint diplom fick han också






 GRATTIS

 

Här kommer lite annat smått och gott. Vi i FCS Ska träffas på tisdag igen. Denna gången ska vi skapa tändsticksaskar. Sista gången vi sågs så fick vi dessutom med oss det "fulaste" pappret vi hade och så gav vi detta till någon annan. I detta fallet gick medurs och jag satt brevid Paula och fick detta "ljuvliga" papper

On thuesday it´s time to meet my friends again and to do some scrapping. Last time we saw eachother we gave an "ugly" paper to one person to do something with. I got this from Paula. Mmmmm a T-bone steak or what on earth should I do with this?


Undrade först om jag skulle ta ett foto på en stor flintastek och lägga på, men bestämde mig för att försöka göra något med det. Så det blev detta av det.

Finally it became this. My sons who make coffee to me on mothers day. The little sweethearts. Here I can use the lines on the paper for jouraling. Not such a bad idea.



Mina goa pojkar bestämde sig för att överraska mig på mors dag och gjorde nymalt kaffe till mig. Gulligt va? Kändes som jag satt på första parkett och hade fått den bästa sitt platsen. Så jag valde att använda pappret som draperi där jag dessutom kunde skriva några rader. Blev nöjd med resultatet. Tänkte först att det här pappret kommer jag inte kunna skapa något av, men se så det kunde bli. Kanske skulle jag inte kommit på att använda detta pappret så här om jag inte hade fått det.

Ska bli kul att se vad de andra har hittat på med sina papper.

Här kommer en bild på mina två vovsingar också. Kan inte låta bli att ta med ett kort på dom. Det sägs ju att storleken inte har någon betydelse och det visar sig här. Chicko (den stora) har lagt sig ner och talar om för Lisett ( den minsta) att han låter henne bestämma. Han struntar i vilket bara hon vill leka med honom så är allt bra tycker han.

A picture of my two dogs. They say size isn´t the matter and here it is completely true. He lays down and show her that he lets her be in charge. He just wants to play.





Annars så hade vi vårat mesta luciafirande igår i och med att då var vi och tittade på barnen som sjöng i kyrkan. Idag blev det varm chocklad och lussebulle framför lussefirandet på Tv.

Kram så länge Jeanette

Hugs for now



  






Kommentarer
Postat av: Paula

Halloj! Är du redan klar???????????

Du har ju lyckats att skapa en fin layout av ett mycket fult papper! Kanon! Grattis!

Ha

Jag har inte börjat än, men har en idé...

trevlig helg!

Kram

Paula

2008-12-13 @ 22:55:55
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Det var ett häftigt sätt att lösa det hela på. Har själv lite smått panik. Konstigt att allt ska bli i sista stund.

Anna-Karin

2008-12-14 @ 12:16:22
URL: http://gronakulor.blogspot.com
Postat av: Andrea

Congratulations to William, well done. I love your dogs, they are so cute

2008-12-14 @ 17:23:08
URL: http://andreabrownjohn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0