Uppfyllda julönskningar

4/1-2008

Hej!
Innan jul gjorde jag en bok där jag satte in önskelister från mina fyra barn. Bilderna blev nog inte jättetydliga när jag scannade in dem men men.... Det är första gången jag scannar så jag lär mig väl. Här kommer iallafall bilderna.
Jag har gjort en sida till varje barn. Mellan sidorna har jag gjort kuvert, där jag kan spara gamla önskelistor.
image7


image8

Överst på listan stod ett munspel. Denna önskan kommer nog ifrån när han såg filmen Jack Frost. En väldigt mysig julfilm. Lyckan var stor när önskan blev uppfylld. Här kommer en bild på det


image11

Så nu ljuder det ljuva toner här hemma. Julönskningar är gjort av Maja design-jul.

God fortsättning till alla!!


Kommentarer
Postat av: karin

Vilket fint album! God fortsättning!

2008-01-05 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0