Har blivit utmanad!

Har blivit utmanad av Cath

Regler:

*Beskriv först reglerna

*Svara på alla frågor

*Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din

*Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.



Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

1. Städa uteförådet.
2. Sätta in pengar till min dotter Izabelle som är på språkresa i England. (och som jag längtar oerhört mycket efter)
3. Scrappa.
4. Laga kycklingsallad.
5. Smälla flugor i mängder så jag kan sova i natt.



Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hade skilt mig från min fd man och precis flyttat till Färgelanda med min nuvarande man. Han kommer härifrån. Väntade barn och den 26/7-98 fick jag min son William. Studerade till lärare på distans. Blev klar för 3 år sedan så det var en lång resa. I slutet av  året jobbade jag lite extra på Pressbyrån i Färgelanda.


Ställen du bott på?

Föddes i Hunnebostrand. Flyttade först till Uddevalla och sedan till Gråbo. I Gråbo gick jag i skolan tills jag skulle börja
4:e klass då flyttade jag (med mamma och pappa) till Kungälv. Flyttade hemifrån när jag var 18 år. Flyttade in i en lägenhet tillsammans med min fd man. Vi flyttade till 3 olika lägenheter i Kungälv. Flyttade när vi fick barn och behövde större. Skilde mig och träffade min nuvarande man och flyttade till Färgelanda. Vi köpte hus här som vi fortfarande bor i.

5 saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Säkra mina barn och mina närmastes framtid ekonomiskt.
2. Renovera vårat hus. Som byggdes i början av 1900-talet och är jättecharmigt men i behov av mer renovering än vad vi känner för att lägga ut just nu.
3. Köpa sommarhus i Hunnebostrand
4. Resa. Främst till Nya Zeeland.
5. Köpa mängder med scrapsaker. Dessa saker hade jag haft snyggt och prydligt i mitt nyrenoverade hus där vi byggt ut extra rum och då ett eget rum till mig där jag har alla mina scrap och sysaker. (Ser bilden framför mig)

Skulle vilja veta mer om


1. Mags

2. Paula

3. Linda

4. AniLi

5. Suz

6. Jezza











Hej då så länge!

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å, vad kul att läsa mer om dig. Jadu, en hel del likheter har vi!

Sköt om dig! Kram!

2008-07-11 @ 17:06:14
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: JezzzA

Nu har jag svarat :)

2008-07-11 @ 17:26:55
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Suz

Åh,vad kul att läsa om dig! Jag antar utmaningen. Fast jag måste nog klura lite. Trevlig forsättning på helgen.

Kram Suz

2008-07-11 @ 19:48:27
URL: http://kortmaja.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0