Påskfirandet och nya layouter

Har gjort ett par nya layouter. Har påsklov nu så hoppas på tid att få pyssla lite mer än vad jag hinner annars. Ska ner på mässan i Göteborg på lördag. Det ska bli jätteroligt. Igår gjorde jag två nya layouter. Den ena med Theresas nya papper "Gullefjun". Ett par av de papprena passar inte bara till påsk utan känns somriga.Här kommer den layouten. Blev väldigt nöjd med den. Har klippt ut fjärilar och blommor från pappret. Har använt kuddar.


(Våran trädgård)
image120


Här kommer den andra.


(Skojfriska)
image121


Här kommer även några bilder från vårat påskfirande. I lördags var mina föräldrar här och åt middag. Dessutom var alla mina barn samlade. Sandra har ju flyttat hemifrån så det är alltid roligt när vi kan samlas alla. Passade på att samla all för korttagning.


image122


Lite av vårat påskpynt och dukning. Detta är tupp som William gjort i skolan och som jag fick. Fin eller hur?

image123

Här en kyckling som Elias gjort i skolan som oxå är jättefin.
image124

Här har jag satt några påskliljor, kvistar och fjädrar i en liten vit kopp, som är inköpt på Ikea.
image125

Våra målade påskägg!
image126


Dukningen med silvret som jag fick av min farmor. Hon köpte det på 40-talet.
image127


Det färdig dukade bordet.
image128

Dom tre påskpresenterna.
image129

Påskharen kom förbispringandes. Men man blir trött av att äta godis!!!
image130

Och min älskade mamma som alltid ställer upp för mig. Vet inte vad jag skulle gjort utan henne!
image131


Måste oxå ta med denna bild på min dotter Izabelle som är jättetrött på att jag alltid fotar. Jämt och hela tiden. Här säger hon till mig att: -Sluta nu!!!!! Det kanske var därför som bilden blev så suddig ha ha...

image132


KRAM

Måste också passa på att tacka för alla fina kommentarer jag får här. Dom värmer!!!


Kommentarer
Postat av: Cath.

Ojojoj, det var mycket! Fina layouter har du gjort! Sen har dina söner gjort mycket fint påskpynt! Och vilket fint dukat påskbord! Roligt att få ta del lite av hur andra pyntar till påsk! Nu har du väl fina bilder att sätta in i ditt snygga påsk-album.
Kram! Hoppas att du får mycket pysseltid nu!

2008-03-24 @ 12:46:22
URL: http://www.cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Jenny (e.j.m)

Vilka härliga lo's.
Den första med härliga färger...gillar också din lo med de skojfriska bilderna i svart-vitt.
Ni ser ut att ha haft en härlig påsk med allt som hör till!

//Jenny

2008-03-24 @ 12:58:26
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Kamilla

Vilka fina LO du gjort & så gulligt påskpyssel dina killar gjort,jag har sammafotoproblem hemma,dock är det bara sonen som suckar & drar ned mössan,dottern är som en linslus,poserar gärna för fotogalna mamman =)
Jag har &så påsklov nu,så det blir till att skapa för hela slanten ;)

2008-03-24 @ 17:30:58
URL: http://www.kamillasscrapping.blogspot.se
Postat av: TinaStina

Oj vilken massa saker att titta på! Jättefina LOs du gjort. Härliga trädgårdsbilder och jag gillade verkligen den med tjejerna på! Gulligt påskpynt av pojkarna också. Och bordet, jag blir ju sugen på påskmat igen, konstigt nog...

Nu har jag länkat till din sida! Jag blir jätteglad om du vill länka till min, det är nog ingen som gjort tidigare.

Kram!

2008-03-24 @ 22:33:57
URL: http://tinastina.bloggagratis.se
Postat av: Malin

oj vad mycket fint det var och vilka härliga kort! Ni har verkligen haft en kreativ påsk med scrappande, påskäggsmålande, främmande och firande! Underbart=)

Ha en härlig tisdag!!!

2008-03-24 @ 23:45:26
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Paula/Dekorera medmera

1000 tack för chokladen och de varma orden. Jag blir så glad så glad...
Så fint du har hemmma. Mycket avundsjuk på besticken... Nu ska jag kolla dina länkar.
Ha så kul i morgon!

Kramar Paula

2008-03-25 @ 15:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0