Maja Design "Rosmarina"

Långt uppehåll på bloggen. Har varit dålig så sjukhuset har varit mitt hem ett tag. Därför har det inte blivit något nytt på bloggen. Men nu så. Har skapat av Maja Designs vänner "Rosmarina". Underbara papper i romantiska skapelser. Rosa, blommigt och jättefina. Här kommer två layouter som jag gjort. Den ena är från studiokort jag tagit på min dotter Sandra. De andra är två tjejer som gjort sig lite roliga. Det är två skilda layouter men med samma papper och upplägg ändå blir det så olika. Här kommer dom.

(Sandra)
image170

(Färgstarka vänner)
image171


Här kommer även en underbar vårbild. Tagen av min dotter Izabelle. Vårat körsbärsträd som blommar så underbart fint.

image172



Kramar Jeanette

Kommentarer
Postat av: jenny/e.j.m

Välkommen hem igen!
Vilka fina lo's du har gjort.
Härliga färger i härliga mönster papper.
Älskar rosa=)

//Jenny/e.j.m

2008-05-12 @ 23:08:50
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: soffan

Välkommen hem.
Du har gjort fina Lo´s. Maja Designs vänner är riktigt fina papper. Blir lite avundsjuk när jag ser att körsbärsträden blommar hos er, här har fruktträden inte hunnit så långt ännu. Just nu har det blivit kallt igen så vi får nog vänta några veckor till.
Kramar Ann-Sofie / soffan

2008-05-13 @ 08:00:02
URL: http://farmorshobby.bloggagratis.se/
Postat av: christine

Meeeen, så underbara Los. milda och fina färger.Majas papper är fina ,men det gäller att det är någon som kan sina saker oxå som du som sätter ihop det så fint.Kram....tyrasmatte

2008-05-13 @ 12:42:26
URL: http://www.tyrasmatte.bloggagratis.se
Postat av: denise

Haha, Izabelle och Jessica är knasiga ;) söt sandra var :D

2008-05-13 @ 15:58:26
Postat av: Cath.

Välkommen hem igen, hoppas du mår bättre nu!
Vilka fina layouter du har gjort! Ja, tänk att samma papper kan ge så olika intryck beroende på foton osv.
Må så gott och njut av det vackra körsbärsträdet!
Kram!

2008-05-13 @ 22:50:29
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0