Fungerar fortfarande...

Här kommer ett kort inlägg. Jag har inte börjat röka igen. Tycker faktiskt att det går hur bra som helst. Det trodde jag aldrig. Nu  när jag snart hållt upp i 3 veckor kommer jag på mig själv att inte tänka på det hela tiden. Att varje gång det är reklampaus på TV´n resa på sig och gå mot ytterdörren för att komma på att Nej! just det jag ska ju inte röka och därmed känna en besvikelse infinna sig och också tycka att livet är tråkigt. Detta känner jag inte nu utan precis tvärtom så känner jag  vad skönt att inte behöva gå ut och röka. Känner dofter mycket bättre också. På gott och ont. Känner nu tydligt vilka elever som varit ute och rökt innan lektionen. För det luktar verkligen om dem.

Tack för alla uppmuntrande ord i inlägget nedan. Det värmer ska ni veta.

Kramar Jeanette

Kommentarer
Postat av: Malin

HÄRLIGT!!! Du är jätteduktig! Det sägs att dom två första veckorna är värst, men jag vet inte jag..tycker det är värst efter man har ätit eller druckit lite vin eller kaffe...Men det går ju oxå över =D



Kram!

2008-10-02 @ 12:52:25
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Kada

GRATTIS!!! Du är verkligen jätteduktig!!! Häftigt att luktsinne mm kommer tillbaka så fort när du rökt så länge - kroppen är ibland fantastisk!



Stor KRAM!

/Kada

2008-10-03 @ 12:06:30
URL: http://kada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0