Lite bilder!

Hej!

Håller på för fullt att måla stämplar som ska dekorera mina julkort. Eftersom det har gått ett tag mellan bloggandet (innan jag började uppdatera igen för en vecka sedan) tänkte jag lägga ut lite bilder! Börjar med en bild på mig och barnbarnet Milton med andra ord "mormor och Milton". Det känns fortfarande lite konstigt att tänka på sig själv som mormor, men det börjar bli mer vant. Nu fyller han ju 1 år i januari så tiden går.



Detta var också sommaren då mitt minsta barn, Elias, lärde sig simma! Här är några kort från simskolan i somras.
Det känns lite konstigt att titta på bilder från i somras då snön nu ligger djup ute och det nalkas mot jul!




Dom här tjejerna, mina döttrar är på Idol i Göteborg idag. De hejar på Olle vet jag!




Hej då så länge nu ska jag gå och titta på Idol och se om jag ser mina älskade döttrar.

Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0