God fortsättning!

Hej allihopa!

Detta är mitt första inlägg detta nya år: 2011. Det nya året firades in med barn och barnbarn, smällare, god mat, vin och ett glatt humör. Milton bar till dagen ära sin nya "frack":






För övrigt har jag scrappat min första lo under detta året. Det blev en lo på min yngsta dotter Izabelle. Kortet är taget förra året (känns konstigt att säga förra året om 2010, men det är ju faktiskt förra året). Tycker hon är så fin på detta kortet och det blev också titeln på lo´n "Du är fin". Här är den. Tyvärr reflekterade ljuset lite i kortet, men det får gå ändå. Fick ju photoshop i julklapp så jag får ta och lära mig att använda det också!



För övrigt så har vi ett vintervitt täcke ute och nu är det behagligare temperatur ute, ca 1 minus.

På snart återseende och en god fortsättning på det nya året!


Jeanette

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

God fortsättning själv. Vilken fin liten kille du har i familjen.

2011-01-04 @ 21:42:05
URL: http://gronakulor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0