Så älskad från första stund

Idag är det söndag och jag tycker att det varit underbart med helg. Det enda problemet är att den är för kort. Igår passade jag barnbarnet en stund. Han fyller 1 år nästa söndag. Oj, vad tiden går fort känner jag när jag tänker på det. Tycker det var som igår han föddes. Har haft en kort liggandes ett tag och som jag velat scrappa och nu har jag gjort det. Bilden är tagen direkt när han kommit ut och ligger på mammas mage. Till denna lo har jag använt mig av Theresas "pysselgummans" papper ur serien "Ur mitt hjärta". Så här blev layouten.





Så här ser han ut idag (eller rättare sagt igår när jag satt barnvakt). Full fart är det minsann. Kanske en blivande musiker?



Ha det bäst allihopa!

Kram Jeanette

Kommentarer
Postat av: Paula

Vilken goding! Fin layout. Kul att se att du är i gång igen.

Här målas det möbler i stället.



Kram!

2011-01-28 @ 19:51:31
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0