Nyinköpt

Dekoreramedmera har upphört vilket jag tycker är oerhört tråkigt. Det har varit så mysigt och bekvämt att bara kunna gå ner ca 100 meter och handla, prata, få tips och ideér och en kopp kaffe. Tack så mycket för det Paula!!! Men vi får se om vi inte kan få till några scrapträffar till hösten. Känner att jag behöver det. Få prata, dricka kaffe och få inspiration av dessa duktiga scrappare som t.ex. Paula, Linda och Anna-Karin m.fl.

Innan butiken stängde hann jag inhandla lite fina saker. Här kommer några bilder på detta. Först denna fina tidnings"korg".





Denna fina krok....






Denna underbara låda.....



och slutligen denna lykta och värmeljusstakar.....




Ja, det var ju inte allt jag handlat. Det ska gud veta. Men det som inte direkt var scrapsaker!


Hej så länge!

Kram Jeanette

Kommentarer
Postat av: Suz

Så mysiga ting. Du har något från mig i min blogg! Ha det bra Suz

2008-07-04 @ 12:16:25
URL: http://kortmaja.bloggagratis.se
Postat av: Linda Dekorerar

Ja,visst är det tråkigt (men sparsamt skratt) att butiken inte finns.Det klart vi ska träffas prata,fika sen kanske vi kan få nåt scrappat också......hihi.

Ha det skönt i solen!!!

KRAM

2008-07-04 @ 15:05:14
URL: http://www.lindadekorerar.blogspot.com
Postat av: Paula/Dekorera medmera

JAAA!!! Jag vill jättegärna träffas och pyssla. Tack för de söta orden! Just nu tycker jag inte att det är tråkigt, men jag saknar de mysiga pratstunderna man fick i butiken. Den sista tiden var jag ganska uppstressad, så saknaden kommer kanske...

Kram kram Paula

2008-07-06 @ 19:22:01
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0