Midsommar

Vi är nu tillbaka från Stockholm där vi firat midsommar. Vi åkte nog till rätt sida Sverige i alla fall vad beträffade vädret. Det är alltid skönt att få komma hemifrån några dagar, tycker jag. Bara slappa och äta gott i trevligt sällskap. Vi var på Gröna Lund dagen innan midsommar. Det har blivit en tradition som barnen gärna vill fortsätta med. Fast det är en rätt tacksam dag att gå på då det inte är så mycket folk. Min modiga son åkte fritt fall tilt. Det hade jag aldrig gjort kan jag säga. Kanske för 20 år sedan, möjligtvis. Nu när jag kommit hem så har jag gått på mördarsnigel jakt. När regnet nu har kommit så kommer dom också och äter upp mina jordgubbar :( Har inte fått nått scrappat än, men det kommer. Här kommer några bilder från midsommar.

Här åker han!!!



Elias var inte sämre han. Han åkte nämligen denna!




William vågade sig in spökhuset också!



Och så allra allra bästa Karin och vän!



Min underbara dotter Izabelle som ska åka iväg på språkresa till England nu på onsdag. Som engelskalärare tycker jag det är kanon. Som mamma är jag skitorolig. Men det är en ansvarsfull och härlig tjej så det kommer säkert gå bra. Men jobbigt är det när man ska släppa iväg dem själva.






Kram Jeanette

Återkommer snart med lite mer skapat!

Kommentarer
Postat av: denise

härlig bild på Izabelle :D

2008-06-28 @ 13:52:35
Postat av: Malin

Oj vilken härlig dag på grönan =D Vilka modiga barn som vågar åka sånadär frittfall och gå i spökhus=)

2008-06-30 @ 18:00:21
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0