Höstbarn och fler födelsedagar..

Ja som sagt många födelsedagar på hösten är det här hos oss. Nu var det dags för lillkillen som blev 7 år. Inte så liten längre med andra ord. Först några kort från födelsedagskalaset. Efter det 2 layouter som jag gjort och som jag blev supernöjd med. Det är inte alltid jag blir det numera. Men nu blev jag det.

Först den lilla piraten. Är pirat tokig och fick detta. Undrar bara om någon blir rädd för denna lilla sötnos. Fast skenet bedrar. Han kan... det lilla charmtrollet.....   

An other birthday. It is my youngest son Elias who now is 7 years old. He got this pirat outfit. He loves pirats. Just wonder if anyone really get frightened when they see him. Isn´t he to sweet for that.



Här får ni en slängpuss. 

    to all of you.........................




Tur att syrran har barnasinnet kvar fastän hon fyllde 20 för en månad sedan. Här är Storasyster Sparrow och lillebror Sparrow. Syskonkärlek i alla fall......

He is lucky that his big sister still likes to play with him despite that she is 20 years old. But they love eachother...




  couple................




En tårta är ett måste på kalas också. Elias hade beställt en egengjord jordgubbstårta som han gjort själv. Han ska ju som sagt bli kock och bagare. Duktig är han. Här kommer den. 7: an är ritat med grädde.

He made his own cake.....




Egenhändigtgjorda marsipanrosor.




Här skall det dekoreras.



Här kommer en av de två loerna jag nämnde i början. Denna är på min dotter Izabelle. Tycker dessa papper är sååå  fina och passade perfekt in här. Visst är hon vacker!!!

This is a layout of my daugter Izabelle. I just love these papers. Aren´t they lovely!



Maja Designs papper blev perfekta till dessa bilder. Mina pojkar, William och Elias som leker i lövhögarna som blev när vi krattade. I och med att vi har några träd så blir det en del löv också. Visst ser det mysigt ut. Plockade upp några riktiga löv också som fick dekorera och förstärka känslan av höst. Visst är det en charm med hösten och dess färger.

Here is my two boys. They are playing in the leaves. These papers was perfect for these photos.




Det var allt för nu.

That was all for now

Kramar Jeanette



  








Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara LOs! Du har så söta/vackra barn! Pusskortet på syskonen måste du ju göra någon fin LO av!! Helt underbart! =D Och grattis till lillkillen som fyller 7 år!



Kram!

2008-11-15 @ 20:54:26
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Anki T/scrapfia

Mycket kalasande ser jag och fint pyssel.

Du har en utmaning i min blogg!

2008-11-15 @ 20:55:25
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: JezzzA

Dina Lo:s är super fina!!gillar den på din dotter .

2008-11-16 @ 12:32:53
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Annica H

Vilka fina foton på dina barn! Du har gott om bilder att scrappa på!!

Fina layouter! Jag gillade speciellt den i lila toner, trots att det inte är "min" färg! Blev lite sugen att testa att scrappa i de nyanserna nu! :)

2008-11-16 @ 21:34:52
URL: http://annicah.wordpress.com
Postat av: TinaStina

Vilka härliga LOs! Gillade båda två jättemycket även om de var väldigt olika. Och du... piraten var en riktigt sötnos ;-)



Kram!

2008-11-16 @ 21:44:39
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Wow vad du har mkt att stå i, roligt med kalas! =) Såå fina lo.s, gillar angel massor! =) Tack för din hälsning hos mig!



Ha det gott, kram

2008-11-17 @ 10:15:04
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Hej hallo!



Onsdagmorgon kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.



Vilka härliga sjörövarbarn, smakskig tårta och LO`S. Härligt med mycket på den så man har något att titta på en lång stund.

Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.

Du hittar den på;

www.articsisters.blogspot.com



Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.



Lisbet

2008-11-19 @ 07:49:41
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0