Födelsedagskalas!

Min dotter Sandra fyllde 20 år den 9 oktober. I torsdags... Vi började dan med att åka in till Torp för att inhandla tårtor och lite annat smått och gott inför kalaset på kvällen. Dessutom fick vi en stund tillsammans bara hon och jag. Det är ju inte så ofta det blir av. Hon ska också flytta hemifrån den 1 november. Vi handlade tårtor och lite annat smått och gott. Sandra ville ha en tröja inne på Partaj så vi gick in dit. Hon frågande efter tröjan varpå den manliga expediten gick in på lagret för att hämta tröjan. Under tiden skojade Sandra med det här...


  

När expediten kom tillbaka så skulle Sandra snabbt lägga tillbaka lösbrösten, men då åkte en mindre bröstvariant i golvet och samtidigt som hon höll kvar den stora varianten i ena handen så plockade hon upp den mindre med den andra handen så frågade expediten: - Vilken storlek har du?  Han menade naturligtvis tröjan och blev väldigt generad när Sandra vänder sig om med två olika storlekar lösbröst. Garvade gjorde jag det kan jag säga.....

ETT STORT GRATTIS MIN 20 ÅRING. JAG ÄLSKAR DIG!!!









Idag firade vi med Sandras mormor och morfar




Och Sandras och Izabelles pappa och hans nya fru Lotten och deras gemensamma son Edwin. Lotten har ett företag som heter UNIKA RUM där hon håller på med Feng shui, symbolpedagogik och Nia. Gå in och kika! Finns en massa intressant att kolla på. Finns för båda kropp och själ.

(Här är mamma, pappa och Lotten)




Här är Izabelle och pappa..





Här är Sandra som öppnar paket och Ivar (min man) som står i bakgrunden.





Jättetreligt hade vi. Här är ett kort från lövkrattningen..






Nu ska jag förbereda mig för cc´n på svensk scrapbooking som är idag (öppnar 10.00) tills imorgon. Kika gärna in på de olika utmaningarna. Det är olika företag som håller i det och det finns diverse priser. Se mina länkar.


Hej så länge.


  






Kommentarer
Postat av: Zornitsa

Jag har bytt blogg (min privata blogg), den finns nu på http://zornitsa.blogg.se

Butiks- och DT bloggen är kvar på sina gamla adresser.

Jag har även länkat till din blogg, hoppas att det är okej, säg till annars så tar jag bort länken.

Vilken rolig incident med lösbrösten... hehehe. Hur ska du klara din dotters flytt? Det blir säkert svårt men hoppas att hon inte flyttar för lång bort :)

2008-10-12 @ 01:50:25
URL: http://zornitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0