En rolig nyhet....

Jag ska bli mormor :). Så naturligtvis var jag tvungen att scrappa något av ultraljudsbilderna som min dotter Sandra fick med sig när hon gjorde ultraljud. Har hittat inspiration till denna lo någonstans och bevarat lon i minnet men inte var jag fick inspirationen från. Så någon har inspirerat mig och till den någon säger jag tack. Så här blev min lo i alla fall. Blev jättenöjd med resultatet.





Tänk vad mycket fina kort jag kommer ta nu som jag inte tänkte på när mina egna barn var bebisar. Små fötter, händer ja så mycket. Vad kul det ska bli.


På snart återseende

Kram Jeanette


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åh va kul. Underbar bild.

2009-08-30 @ 21:22:43
URL: http://gronakulor.blogspot.com
Postat av: Paula

Hej!!!!!!!!!!

Välkommen tillbaka!

Ett stort grattis till dig och din dotter naturligtvis. Vad kul!

Mysig layout.

Kram kram

2009-09-03 @ 22:56:54
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com
Postat av: sandra

hehe va roligt att du la upp den :) visade den precis för pappa o lotten, som tyckte den va jättefin! älskar dig, kram sandra

2009-09-04 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0