Ny kepa!

En nygjord lo som jag gjort från kortet i inlägget nedan. Det är min lillgubbe som köpte en ny keps när vi var i Bulgarien i somras.  Rubriken är gjord i mitt nya alfabet "Eliza" i QK. Jättefint alfabet, tycker jag. Färgerna brunt och turkost passar så fint ihop. Här är layouten. Kan tala om att kepsen är en absolut favorit just nu så det blir nog problem när det blir kallare ute och kepsen ska bytas ut mot mössa.




Kan passa på att berätta en annan sak som hände i våras/somras. Våra två hundar fattade tycke för varandra och lyckades, trots åtgärder, att para sig. Dom flesta i vår omgivning frågade inte hur den lille krabaten såg ut utan hur det gick till. Men det det gjorde det och så här blev resultatet. En liten kille som vi kallade för Iko men som nu heter Bosse.
Här kommer två kort från han var liten och ett kort som Linn, hans nya ägare skickat, skickat på hur han ser ut nu. Pappas pojk tror jag allt.












Ha det bra så hörs vi snart igen!

Jeanette


Kommentarer
Postat av: Zornitsa

Kul att du är tillbaka :) har undrat om något var på tok... och sa ser jag att du varit i mitt hemland... hoppas ni hade det bra där :)

2009-08-28 @ 20:36:59
URL: http://zornitsa.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vilken härlig bild. Fint alfabet. Bosse var ju jättesöt.

2009-08-29 @ 08:14:48
URL: http://gronakulor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0