Årets första utmaning

Nu har det gått några dagar in på det nya året. Det har börjat lugnt och skönt tycker jag. Håller på att möblera om hemma. Brukar inte göra det så mycket men tänkte att jag skulle kunna få bort några möbler så det blir mer ytor här hemma. Vi har en ganska litet hus och är några personer och jag gillar inte när det känns övermöblerat. Får hoppas att det blir bra. Man får göra det bästa med de ytor man har.

Har gjort ett bidrag till en utmaning på swe.scrapbook. Det var en skissutmaning. Så här blev mitt bidrag.

(En söt och trött nisse)


Man blir trött av att jobba hos tomten och då är det skönt att kunna somna brevid storasyster Sandra.


Så här vill jag att det ska se ut!


Nu snöar det lite lätt här och vi får hoppas att det kommer lite snö så barnen kan åka pulka  ( och jag med)


Om det är nån som undrar hur det gått med min rökning så kan jag säga kanonbra. Har inte rökt ett bloss sedan mitten av september. Inte använt någon som helst nikotinersättning och inte tyckt det varit speciellt svårt. Jag har rökt sedan jag var 12-13 år och ungefär 1 paket om dagen så jag har varit vanerökare. Det är motivationen det hänger på. Man måste vilja annars går det inte. Nu är min sparbössa ganska full så jag kommer närmare mitt mål. D


Ha det bra så länge

Kramar Jeanette


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

En sådan söt nisse. Han kommer att bli perfekt hjälp till tomten nästa år.

2009-01-04 @ 15:30:43
URL: http://gronakulor.blogspot.com
Postat av: Erica

Vad roligt att du lyckats sluta röka och att det gått så bra!

Härlig LO! Det var roligt att se dina bästa samlade nedan också, du har en härlig stil!

Gott nytt år önskar jag dig med, och god fortsättning!



Kram, Erica

2009-01-04 @ 20:38:44
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.se
Postat av: Andrea

Beautiful layout, the flower looks wonderful and what a fantastic photo I wish we had snow like that in the UK, it looks so pretty. Happy New Year

2009-01-04 @ 21:24:12
URL: http://andreabrownjohn.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Vad duktig du är som inte rökt på så länge - kämpa på! Vad ska du köpa för pengarna?

Din LO är jättefin, förstår att nissen är trött som hjälpt till så bra.

God fortsättning!

2009-01-04 @ 21:33:17
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0