Kung Elias

Nu kommer ett nytt inlägg. Familjen här har legat ömsom i magsjuka och ömsom i influensa så det har varit mindre kul. Därför har det varit lite stiltje här. Nu så visar jag en lo som jag gjorde innan vi blev dåliga. Rosorna nedan har jag gjort själv. Och visst både ser han ut och sitter som en kung.





Här kommer en gullig bild på mitt fadderbarn Agnes. Vilken liten sötnos. Hon har lånat storasysters mössa. Matchar gör det också.......????




Laddar upp med mer till helgen

Kram Jeanette

Kommentarer
Postat av: Malvina

Vilken sötis!! Och en fin Lo. Gillar dina rosor. gjorda på silkespapper? Riktigt fina. tråkigt med magsjuka och influensa. Skönt att ni mår bättre. Här är det bara datorn som krånglat. Men nu är den igång igen. Ha en riktigt skön helg. kram

2009-01-30 @ 23:27:52
URL: http://www.papperskonst.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Visst är de kungar och prinsessor våra barn. Härlig LO. Ett tips. Tefrossa.blogspot.com. Kolla min blogg. Kanske kan vi ta en mugg ihop någon dag.

2009-01-31 @ 12:20:27
URL: http://gronakulor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0