Samma tjej i 2 format och göteborgsmässa

Här kommer en layout som föreställer min äldsta dotter Sandra i badet. Kortet är alltså nästan 20 år gammalt. Tycker det var väldigt fint ändå så jag ville göra något med det. Här kommer layouten. Detta är en layout med mycket dekorationer.  Nästa layout föreställer också Sandra 18 år senare. Här ville jag göra en layout utan några dekorationer. Förrutom MAJAS papper som är så dekorativa i sig själva.



Det är alltså samma tjej som är på båda korten. Fast cirkus 18 år mellan korten. Nedan är det Majas papper ur serien: Mina Vänner "Carina" som  jag använt.






I helgen bär det av till den stora stämpel och scrapmässan i Göteborg. Kanske kommer vi möta på några av er. Här är några av företagen som anmält sig nu och kommer vara där.

Arkivet
Ateljé Lektyg & Hantverk
Bildmålarna
BumbleBee
Designat
Forma
Grodan Scrapgarden
Kortmakaren
Landstoken
Magnolia
MiMa´s Scrapbooking
MultiScrap
Mycards
Papermaze
Pappersbiten
Prickiform
Pysselmyran
Scrapgalen
Scraplyckan
Scrapnet
Scrapperiet
Slöjd-Detaljer
Stämpelboden
Stämpelstudion
Tim Trading
Tingtura Design



Som sagt några av er kanske jag träffar imorgon i GBG dit vi beger oss alla i FCS.

Kram till er alla så länge och trevlig lördagskväll.

Jeanette

Kommentarer
Postat av: TinaStina

Vilka härliga LOs! Du har så rätt i att Majas papper är dekorativa i sig. Gillade båda lika mycket tror jag. Och tjejen... vad ska man säga supersöt som liten och supersnygg som stor, och lik mamma :)



Du har en liten award att hämta hos mig när du får tid och har lust.



Avundsjuk på alla som ska till mässan. Synd att jag bor så långt bort :(



Kramar!

2009-03-07 @ 20:41:23
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0