Vår i luften och lite skapande också.

Vilket underbart vårväder vi haft idag. Har varit sjuk ett par dagar men i eftermiddags orkade jag mig ut i det härliga vädret och det gjorde gott. En par timmar ute i skogen tillsammans med barn, make och hundar.

Här är en glad Chicko. Han ääälsskar att vara ute och springa omkring. Helt fri. Det går undan i 120 knyck i ett par timmar innan tempot trappas ner. Han är en härlig hund med ett underbart temprament som blivit en familjemedlem på alla sätt.



Izabelle och Lizette som gottar sig i vårsolen.



Lite bergklättring. Chicko springer upp och ner som värsta berggeten. No problems där inte. Fast mossan är blöt och hal. Lite värre för Izabelle och Elias.



Charles (Tjalle) och Elias väntar på "fienden"!




En underbar promenad. Vi behöver verkligen sådana här dagar. När jag gick förbi hus så såg jag att folk hängde ut tvätt. Det och våra snödroppar, fågelkvitter är väl underbara vårtecken.

Här kommer en layout på min gammelfarmor och hennes dotter (min farfars syster) som sitter i trädgården i föräldrarhemmet och dricker kaffe. Älskar papprena och de passar så fint in till kortet.



Hejsvejs så länge!

Kramar Jeanette

Kommentarer
Postat av: Helen

En verkligt härlig dag! Skönt med en skogstur!

2009-03-17 @ 20:44:48
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Malvina

Den är helt ljuvlig. Härlig bilder också. Ha det bra.

2009-03-22 @ 16:04:56
URL: http://www.skapatavmalvina.blogspot.com
Postat av: Karolina (karehed)

Så snygg LO! Färgerna passar perfekt till ett gammalt fotografi.

Ha en skön vecka! Kram Karolina

2009-03-30 @ 11:12:21
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0