Maskerad!

I tordags var det dags för maskerad på Elias skola. Där har dom maskerad i Astrid Lindgren tema varje år. Elias klädde ut sig till Anton och kompisen Challe var Emil. Så här såg det ut innan de begav sig in på maskeraden. Jag kan tala om att Challe som Emil är oemotsagt. Han ÄR Emil så är det bara.



Kom och tänka på en Lo som jag gjorde när min äldre pojk William gick på denna skolan och också var på maskerad fast då som Emil. Då gjorde jag denna lo som jag fortfarande tycker mycket om. Gjorde den precis när jag börjat scrappa så idag kanske jag hade gjort den lite annorlunda men det är ju det som är charmen att man hela tiden utvecklas i sitt scrappande. Fast det är superkul att titta på dessa gamla lo´erna. Nu får jag göra en ny av kortet ovan.

image51

Hejsvejs och kram så länge!

Jeanette

Kommentarer
Postat av: Cath.

Härlig bild! Och jag gillar din LO, tycker det var häftigt att du byggde en snickerboa åt honom...

Men jag känner igen det du beskriver, man utvecklas ju hela tiden, det är det som är så roligt. Och så tycker man att vissa gamla LOer kanske inte är alltför roliga medan andra håller än....

Kram på dig!

2009-10-27 @ 07:40:38
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Paula

Hej Jeanette!

Kul att se att har börjat blogga igen. En låååång paus gjorde du. =)

Glömde du träffen i tisdags? Det var ju synd för det var mycket trevligt. Nästa gång ska vi vara hos mig. Tror det var den 24 november. Välkommen!

Ha det gott!



Kram kram



Paula

2009-11-01 @ 17:10:57
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com
Postat av: NetteR

Skoj med maskerad, söt liten Emil :) Kollat runt och här fanns mycket fint att vila ögonen på :)

2009-11-02 @ 23:42:52
URL: http://netter.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0