Lite sommar mitt i vintern!

Hoppas ni haft en trevlig jul med lugn och ro och mycket mys. Det har jag i alla fall haft. Men efter alla julkort med mera så kände jag för att scrappa om när min son Elias äntligen lärde sig simma i somras. Blev nöjd med resultatet. Här kommer den!




Även om tomten nu åkt hem till Nordpolen och antagligen måste ta en lång vila....





så är det snart ett nytt år. Håller på att göra en lo om lite nyårstankar och vad jag har för tankar om det nya året som är i analkande!




Nu ska jag åka till svägerskan på lite fika så här i mellandagarna. Här är det underbart ute just nu: ca 5 minus och alledes vitt så det blir nog en promenad också.

På snart återseende!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0