Livets cirkel!

Så här i juletid så uppstår en nästan sakral känsla och man reflekterar över saker och ting. Jag kom då på att vi i mars i år åkte upp och hälsade på min farmor i Hunnebostrand för att ta kort (ja, och hälsa på också naturligtvis) på 5 generationer: Farmor, min pappa, jag, min dotter Sandra och hennes son Milton. Fick lust att scrappa det kortet och det har jag gjort. Fick inspiration till layouten av Ingvild och en lo som hon gjort. Så här blev min lo!
På kortet är vi i ordningen: Sandra, Jag med Milton i famnen, farmor Margit och pappa Bill.






Idag har vi haft kalas också för mig och min mamma. Vi fyller faktiskt på samma dag. Det var ingen dålig tajming. Egentligen fyller vi inte förrän imorgon, men i och med att jag jobbar hela dagen imorgon och sedan ska på julbord så fick vi fira idag. Här sitter mina föräldrar omgivna av maken på ena sidan och sonen på andra.




Barnbarnet Milton var naturligtvis också med på kalaset!



För ett par veckor sedan var jag på middag i Åmål och fick ingen mindre än Fredrik Reinfeldt till bordsherre. Här ett kort på oss efter middagen. Han är nog van att plåtas i offentliga sammanhang för inte fick han röda ögon inte. Nej, bara vi andra. Men så kan det gå!




Nu ska jag ut och fortsätta med julgodisbaket och sedan titta i min nya kokbok som jag fick av mina döttrar Sandra och Izabelle. Det var Leilas nya kokbok/bakbok. Tack mina älskade döttrar!

Hejsvejs så länge.

Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0