Titt ut!

Det är kul att vara tillbaka i bloggandet igen! Idag tänkte jag visa en ny layout som jag gjort av några härliga kort på mitt underbara barnbarn Milton. För övrigt har dagen bestått av lite allmän städning och en promenad i det vackra men kalla, -20 grader, vädret. Imorse när jag vaknade så var det 26 minus ute så det är rejält kallt. Dock blir det underbart vackert när solen stiger upp och med sina strålar får snön att glittra. Dessutom tycker jag att adventsstjärnorna och ljusen gör sig bättre och blir mer stämningsfulla när de accompanjeras av snö ute. Här kommer lo´n jag gjort. Den är inte speciellt vintrig utan för mer tankarna till sommaren. Men det är härligt med årstider!





Kram och på snart återseende!

Jeanette

Kommentarer
Postat av: Sandra

Guud va fin mamma! :)

2010-12-02 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0